TË GJITHA PREMTIMET

Referencat për vlerësimin SKZHI 2007-2013 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë √    Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin KMF 2010-2012 PBA 2005-2011 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse
Referencat për vlerësimin SKZHI 2007-2013 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka
Referencat për vlerësimin Nuk ka referenca në dokumente strategjike/PBA Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ?      Premtim i pamatshëm, sepse informacioni
Referencat për vlerësimin Nuk ka referenca në dokumente strategjike/PBA Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ?      Premtim i pamatshëm, sepse informacioni
Referencat për vlerësimin SKZHI 2007-2013 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka
Referencat për vlerësimin PBA 2005-2011 PKIE 2007-2012 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse
Referencat për vlerësimin Strategjia Arsimit PU 2009-2013 PBA 2005-2011 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i
Referencat për vlerësimin Strategjia Arsimit PU 2009-2013 PBA 2005-2011 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i
Referencat për vlerësimin Strategjia Arsimit PU 2009-2013 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse