Referencat për vlerësimin
SKZHI 2007-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
SKZHI 2007-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
Strategjia e Punësimit 2007-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
.
Referencat për vlerësimin
Nuk ka referencë në dokumente strategjike/ buxhetore
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
? Premtim i pamatshëm, sepse informacioni aktual nuk është i mjaftueshëm për të gjykuar premtimin, edhe pse premtimi është specifik dhe mund të përcaktohet si një premtim.
Referencat për vlerësimin
Strategjia për Shoqërinë e Informacionit 2008-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
Nuk ka referencë në dokumente strategjike/ buxhetore
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
? Premtim i pamatshëm, sepse informacioni aktual nuk është i mjaftueshëm për të gjykuar premtimin, edhe pse premtimi është specifik dhe mund të përcaktohet si një premtim.
Referencat për vlerësimin
Përfshihet te Strategjia e Arsimit PU 2009-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
Përfshihet te Strategjia e Arsimit PU 2009-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
Strategjia e Arsimit P-U 2009-2013
PBA 2005-2009
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
? Premtim i pamatshëm, sepse informacioni aktual nuk është i mjaftueshëm për të gjykuar premtimin, edhe pse premtimi është specifik dhe mund të përcaktohet si një premtim.
Referencat për vlerësimin
SKALA 2008-2013
PBA 2005-2009
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
√ Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin
SKALA 2008-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
√ Premtim i matshëm dhe i besueshëm.