TË GJITHA PREMTIMET

Referencat për vlerësimin SKZHI II Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka
Referencat për vlerësimin PBA 2017-2019 Strategjia  Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i
Referencat për vlerësimin PBA 2017-2019 Strategjia  Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i
Referencat për vlerësimin Strategjia  Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse
Referencat për vlerësimin Strategjia  Arsimit PU 2014-2020 PBA 2017-2019 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i
Referencat për vlerësimin Strategjia  Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse
Referencat për vlerësimin Strategjia Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë √    Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin Strategjia Arsimit PU 2014-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë √    Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin Strategjia Shëndetësisë 2016-2020 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë √    Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin Strategjia Shëndetësisë 2016-2020 PBA 2017-2019 Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë ±     Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm,