Referencat për vlerësimin
PRAKTIKA PUNE
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
I përmbushur – Premtimi/programi është i saktë dhe nuk ka asgjë të rëndësishme që mungon
Referencat për vlerësimin
PRAKTIKA PUNE
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
I përmbushur – Premtimi/programi është i saktë dhe nuk ka asgjë të rëndësishme që mungon
Referencat për vlerësimin
AKAFP 2017
AKAFP 2014
MONITOR 2017
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
PBA 2013-2015
PBA 2015-2017
PBA 2016-2018
PBA 2017-2019
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur.
Referencat për vlerësimin
ADRIAPOL
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Analiza arsimit mesëm
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
AKAFP 2017
AKAFP 2014
MONITOR 2017
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
MASR, VJETARI 2016-2017
BASHKIA TIRANE
INSTAT, ARSIMI 2017
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Në progres – Premtimi/programi është i saktë/pjesërisht i saktë, por nuk ka arritur finalizimin, apo janë lënë detaje të rëndësishme ose janë nxjerrë gjërat jashtë kontekstit
Referencat për vlerësimin
UNDP, 2015
Përfaqësimi grave, UN
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur