Referencat për vlerësimin
Analiza e Politikës Arsimore, UNESCO
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Analiza e Politikës Arsimore, UNESCO
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
PBA 2009-2011
PBA 2010-2012
PBA 2011-2013
PBA 2012-2014
PBA 2013-2015 (Faza II)
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Në progres – Premtimi/programi është i saktë/pjesërisht i saktë, por nuk ka arritur finalizimin, apo janë lënë detaje të rëndësishme ose janë nxjerrë gjërat jashtë kontekstit.
Referencat për vlerësimin
Analiza e Arsimit të Lartë, 2013-2014
MONITOR: Numri studentëve…
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
I përmbushur – Premtimi/programi është i saktë dhe nuk ka asgjë të rëndësishme që mungon.
Referencat për vlerësimin:
PBA 2009-2011
PBA 2010-2012
PBA 2011-2013
PBA 2012-2014
PBA 2013-2015 (Faza II)
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur