Referencat për vlerësimin
Raport monitorimi Arsimi, 2016
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Raport monitorimi Arsimi, 2016
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Kërkimi shkencor 2005-2013
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Situata arsimit profesional, 2017
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
Analiza e Arsimit në Shqipëri, UNESCO
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Në progres – Premtimi/programi është i saktë/pjesërisht i saktë, por nuk ka arritur finalizimin, apo janë lënë detaje të rëndësishme ose janë nxjerrë gjërat jashtë kontekstit
Referencat për vlerësimin:
PBA 2009-2011
PBA 2010-2012
PBA 2011-2013
PBA 2012-2014
PBA 2013-2015 (Faza II)
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
INSTAT, Punëkërkuesit e regjistruar në vite
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin:
PBA 2009-2011
PBA 2010-2012
PBA 2011-2013
PBA 2012-2014
PBA 2013-2015 (Faza II)
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur
Referencat për vlerësimin
INSTAT, Numri studentëve
MONITOR
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
I përmbushur – Premtimi/programi është i saktë dhe nuk ka asgjë të rëndësishme që mungon.
Referencat për vlerësimin
Ligji për Arsimin e Lartë
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
I përmbushur – Premtimi/programi është i saktë dhe nuk ka asgjë të rëndësishme që mungon
Referencat për vlerësimin
INSTAT, Cikli ulët
INSTAT, Shkollat e mesme
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Nuk është përmbushur – Premtimi/Programi nuk është i saktë dhe nuk është arritur