Referencat për vlerësimin
KM
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Në progres – Premtimi/programi është i saktë/pjesërisht i saktë, por nuk ka arritur finalizimin,
apo janë lënë detaje të rëndësishme ose janë nxjerrë gjërat jashtë kontekstit
Referencat për vlerësimin
KM
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
Në progres – Premtimi/programi është i saktë/pjesërisht i saktë, por nuk ka arritur finalizimin,
apo janë lënë detaje të rëndësishme ose janë nxjerrë gjërat jashtë kontekstit
Referencat për vlerësimin
Nuk ka referenca në dokumente strategjike/PBA
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
? Premtim i pamatshëm, sepse informacioni aktual nuk është i mjaftueshëm për të gjykuar premtimin, edhe pse premtimi është specifik dhe mund të përcaktohet si një premtim.
Referencat për vlerësimin
Strategjia Arsimit PU 2014-2020
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
√ Premtim i matshëm dhe i besueshëm.
Referencat për vlerësimin
PBA 2013-2015
Strategjia Arsimit PU 2014-2020
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
PBA 2013-2015
Strategjia Arsimit PU 2014-2020
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
Strategjia Arsimit PU 2014-2020
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
PBA 2013-2015
Vjetari Statistikor 2013-2014
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.
Referencat për vlerësimin
PBA 2013-2015
Arsyeja për vlerësim, sipas Metodologjisë
± Premtim i matshëm, pjesërisht i besueshëm, sepse nuk ka referencën e plotë, apo dhe të dhëna të plota për ta gjykuar zbatueshmërinë.